Home

Creasta fagarasului youtube

The mountains we climb are not made only of rock and ice, but of dreams and desire.Traseul de creasta de la Vest la Est in 5 zile (singur)Distanta totala:. Plaiul Foii -Turnu Ros Undeva la peste 2000m in muntii Fagaras oct 2011 Fagaras - traseul Crestei principale miercuri 05 oct : Turnu Rosu - Ref. Caltun joi 06 oct: Caltun - Ref. Vistea vineri 07 oct : Vistea - Plaiul Fo.. Un episod mult asteptat care prezinta excursia de iarna facuta in muntii Fagarasului, pe unul din cele mai inalte varfuri din tara: varful Lespezi! Episodul.

Creasta Fagarasului - Povestea mea - YouTub

Pasajul "La trei pași de moarte" din creasta Făgărașului

CREASTA FAGARASULUI 2015 de la EST la VEST, 4 zile - YouTub

2009.07.25 - Creasta Fagaras in 24h. Posted on July 27, 2009. by Silvia Murgescu. Acum 3 ani, pe cand treceam in anul 4 de facultate, eram pentru prima data in Fagaras, faceam o parte din creasta incepand de la Lacul Capra, unde avusese loc intalnirea Carpati.org, si finalizand la Rudarita. Atunci, plecand noi asa in echipa de 4 oameni (eu. Muntii Fagaras au o suprafata de 2.400 de kilometri patrati si fac parte din Carpatii Meridionali. Geograful francez Emmanuel de Martonne, i-a numit ''Alpii Transilvaniei'', fiind impresionat de maretia si frumusetea salbatica a zonei Creasta estica a Fagarasului pe bicicleta, un nume ambitios dar si o tura pe masura :). Profitam din plin de vremea stabila si ne avanturam pana in creasta Fagarasilor. Tura asta este posibil sa fie cea mai faina de anul asta, trebuie doar sa asteptam sa vedem daca o mai detronam cu o alta :D. Weekendu

Creasta Fagarasului 2017 - YouTub

Vine, pe nepusă masă, propunerea lui Mari de a face creasta, iar la insistențele lui Doru accept. Aflu cu vreo 4-5 zile înainte că urma să plec pe acel traseu mistic descris de alții și scot de la naftalină documentele ce le aveam salvate și studiind harta convenim, mai mult sau mai puțin, că în vreo 5 zile vom face traseul Tag Archives: creasta fagarasului. Valea Sambetei - Fereastra Mare. Doua nopti la cort, in maretia Fagarasului. Tanasa Cristian noiembrie 01, 2018 Fagaras, Jurnale Drumetii Leave a Comment. Valea Sambetei este usor accesibila cam pe orice vreme si cu toate ca este circulata de multe tipuri de turisti, este o vale pe care imi doream sa o parcurg Excursie de weekend în Apuseni. Sîmbătă 14 august 2021. 120 lei cu microbuz, 100 lei cu auto propriu. O bălaceala pe cinste în Apuseni. Ticket & Detail. Concediu cu cortul in Muntii Apuseni 2021. 19-22 august 2021. 420 lei cu transport din Cluj. Un concediu de vis cu cortul, in mjlocul muntilor Creasta estica a Fagarasului pe bicicleta, un nume ambitios dar si o tura pe masura :). Profitam din plin de vremea stabila si ne avanturam pana in creasta Fagarasilor. Tura asta este posibil sa fie cea mai faina de anul asta, trebuie doar sa asteptam sa vedem daca o mai detronam cu o alta :D

Pe creasta Fagarasului: Balea Lac - Negoiu. By admin 23/09/2011. 13/10/2011. Muntii nostrii, Romania, Sibiu. Vremea a tinut din plin cu noi, asa ca, fara a sta prea mult pe ganduri, sambata dimineata am inceput urcarea in creasta din Balea Lac. Norii erau prezenti, dar doar pe culmiile inalte. In primele ore de traseu, am ajuns si cu capul in. Toata creasta Fagarasului e frumoasa dar preferinta mea se indreapta mai ales pe acest act I. Sa mai exemplfic? Mai intai sa inchid ochii:Portita Avrigului, Ciortea, Serbota, Custura Saratii, Negoiu, Lacul Caltun(unde ai doua poze exceptionale facute la frontala in 05.12.2009), Laitelu Printr-o ingusteala intre stancile de creasta, acolo unde cerul pare ca se imbina cu pamantul si nu stii ce este dincolo de acel prag, ni se releva dintr-o data ochiul verde-smarald al Iezerului Caprei si, impreuna cu acesta, frumoasa si intinsa Valea Capra. Din Saua Vaiugii, tinem drumul de creasta spre stanga, catre Varful Vanatoarea lui Buteanu

Evident că lacul Avrig beneficiază de perspective deosebite de pe creasta Ciortei. Aproape de Ciortea I, vedere către sud-vest, un cumulonimbus dezvoltat imens pe verticală. Vârful Ciortea I (2.427 m), cel mai înalt din această zonă a Făgăraşului. Vârful Grohotişu şi lacul Budislavu, vedere din zona vârfului Ciortea I Detalii Cabana Bârcaciu: Altitudine: 1.550 m, GPS: N45 36.460 E24 29.127 ( 26 locuri) A doua zi, inainte de a rasari soarele ne-am pus iar in miscare cu speranta ca vom ajunge pe Varful Scara; de data asta nu mai era ceata deloc, era o vreme superba care ne facea sa nu mai simtim gerul si sa ne bucuram de fiecare clipa Creasta Fagarasului. Ne-am lasat dusi de val si ne-am trezit in scurt timp si fara un efort mare pe Dara (2.501 m) si Hartopul Darei (2.506 m) care sunt doua varfuri foarte apropiate (300 m intre ele) Am ajuns! Varful Dara are 2501 m si este al 8-lea varf ca inaltime din Fagaras

Creasta integrală a Făgărașului în 6 zile. 790,00 lei le Argeşul se află sub două atenţionări de vreme rea. Judeţul Argeş se află sub atenţionarea Cod galben (intensificări ale vântului) care are i nterval de valabilitate 07 mai, ora 06:00 - 7 mai, ora 21:00 (Zonele vizate sunt: Oltenia, vestul Munteniei, nordul şi centrul Moldovei).În Oltenia, vestul Munteniei şi în nordul şi centrul Moldovei, local şi temporar, vântul va avea. My Youtube; Varful Iezerul Caprei - Muntii Fagaras By Mihai 27/06/2016 13/01/2017 Muntii nostrii, Romania. Unul din avantajele Sibiului ca locatie, este ca ofera access la munte, intr-un timp relativ scurt. Asta atat in Muntii Fagaras cat si in Cindrel. Tagged balea cascada, balea lac, creasta fagarasului,. Printr-o ingusteala intre stancile de creasta, acolo unde cerul pare ca se imbina cu pamantul si nu stii ce este dincolo de acel prag, ni se releva dintr-o data ochiul verde-smarald al Iezerului Caprei si, impreuna cu acesta, frumoasa si intinsa Valea Capra. Din Saua Vaiugii, tinem drumul de creasta spre stanga, catre Varful Vanatoarea lui Buteanu

Sporturi de iarnă în Munții Făgăraș - YouTube

Laura, tu ai avut aventura adevarata in Fagaras. Am citit despre ea cu interes mare! A fost aventura mare cu cinii si spray-ul cu piper! ;-) Am facut creasta Fagarasului si eu in 1999 cu rucsacul super-mare in spate. E o surpriza mare ca tu ai reusit sa mearga asa de repede cu rucsacul plin 21 august 2011. Prima dată când am auzit de Creasta Pietrei Craiului nici măcar prin cap nu-mi trecea că aş fi vreodată cumva capabilă să fac un traseu de 12 ore într-o singură zi.Eram la început. Nu fusesem niciodată nici măcar până la Omu, darmite să mă gândesc eu la vârful La Om din Piatra Craiului. Dar când am auzit oamenii ce fel vorbeau despre Piatra Craiului, mai. Filmare reusita cu drona de la inaltime asupra masivului Piatra-Craiului si Varful La Om, cel mai inalt varf din masiv. Munții Piatra-Craiului sunt unii dintre cei mai spectaculoși din țara noastră și sunt cu adevărat unicii. Nu sunt cei mai întinși și nici cei mai înalți. Se remarcă însă pri Varful Moldoveanu - Muntii Fagaras. Varful Moldoveanu este cel mai maret varf muntos, cu care Romania se poate mandri. Masoara 2544 metri si este situat in Muntii Fagaras sau Alpii Transilvaniei cum au fost denumiti de savantul Emmanuel de Martonne, datorita intregii adunaturi de culmi muntoase, sei adanci si altitudini impresionante

A treia tura in Muntii Fagarasului in vara torida 2015.La fel am plecat de sambata din Brasov , pe cand era caldura mai mare ,am urcat pe Transfagarasan pana deasupra Cascadei Balea ,cu Viorica si Marius si pisicuta lor Mita.Ajunsi aici am instalat corturile si am facut o mica plimbare la vale pe sosea dupa apa cat si pe partea opusa unde am gasit afine .Am facut un foc spre seara ,a fost o. Uite, acum ma duc sa ma uit la diapozitivele facute acum 35-40 de ani cand faceam creasta Fagarasului intr-o viteza, ca sa zic asa. Cu cort si conserve, cu primus cu benzina. Drumetii minunate va doresc Muntii Fagaras. 7,272 likes · 11 talking about this. Landmark & Historical Plac Cu capul in nori! La propriu Si iete Orga Si iete cum au ramas norii agatati de o parte a muntilor - Ai noroc, fata, sa poti vedea asa ceva!!! Nu e un fenomen asa de des Continue reading

Muntii Fagaras - traseul de creasta - YouTub

1. Data: 27 Decembrie 2015 - 3 Ianuarie 2016 Locatia: Fagaras Echipa: Eu, Sabina, Gabi si. iar eu! Activitate: Schi-alpinism Serie de articole: -> 2015.12.27 - Fagaras - Parcurgerea Crestei in 2 Acte -> 2015.12.27 - Fagaras - Creasta Tr Continue reading
  2. Data: 15 Iunie 2014 Locatia: Piatra Craiului Echipa: Eu si Iulia Activitate: Parcurgerea Crestei Nordice a Pietrei Craiului in regin de drumetie usoara Ea e sora mea! Ea e sora mea geamana! . A sosit momentul! Oh, da! A sosit momentul ca surioara mea sa faca cunostinta cu muntele
  3. eata. Asa ca in 40 de
  4. ica: Ref Scara - Vf.

Creasta Costila-Galbinele - un pic din toate in peste 16 ore (Muntii Bucegi) Acest jurnal cuprinde descrierea unui traseu de alpinism, destinat numai persoanelor care deţin şi cunosc temeinic utilizarea echipamentului specific. Destinat se referă la traseu. Cât despre jurnal, el e destinat oricui My Youtube; Cabana Suru - acces din Avrig. Filmare aeriana. By Mihai 03/10/2017 03/10/2017 Muntii nostrii, Romania. Am ajuns la cabana Suru dupa 20 de ani. Cabana veche din pacate a ramas doar o ruina, dar in schimb am gasit un loc frumos si o cabana noua frumos amenajata Dupa 18 kilometri de pedalat prin frumoasele chei din Valea Cernatului, cu pauze la discreție pentru poze, hidratare și socializare, peisajul s-a schimbat în mod spectaculos în golul alpin. Aici totul e la o scară mai mare, iar creasta principală simti că îți face cu ochiul când ești la doi pași de vârful Malița Tura montana cu durata de 1 zi, efectuata in muntii Fagaras. Este luat in considerare doar timpul petrecut pe traseu, nu si transportul pana la locul de incepere al traseului Era trecut de 10 noaptea. Mai incolo iar ma uit la ceas si vad 2:30. Nu imi venea sa cred ca am reusit sa dorm 4 ore. Pe la 5 si ceava, cortul se lumineaza putin. Deschid fereastra ca sa lamurim misterul si vedem pe creasta, in Saua Caprei, un grup de 5-6 drumeti cu frontalele care par sa mearga pe Varful Vanatarea lui Buteanu

Pe creasta Fagarasului de la Balea la Suru cu ingerul meu. Publicat pe 15/09/2017 Actualizat pe 15/09/2017. Cort, lacuri glaciare, treseu de creasta si vreme superba. Data: 26-27.08.2017. Scop: tura montana clasica la cort. Echipa: Bibi's (Aniko si cu mine) Traseul: Balea - Vf. Paltinu - Lacul Caltun - Vf Creasta Nordica a Pietrei Craiului li se paruse destul de grea si de aceea unul dintre polonezi, nu prea ar fi vrut sa coboare pe la lanturi, afland ca este mai periculos pe acolo decat a fost pe creasta. Parlamentarile curg in timp ce se indeparteaza unul de celalalt. Se intorc, iar se cearta si apoi isi imparc lucrurile Pe potecile mai putin umblate ale Fagarasului (Muntii Fagarasului) Brasovean fiind poate ar trebui sa fi avut ca munte de suflet Piatra Mare, Craiul, Bucegiul, Postavarul, Ciucasul dar cu toate ca am avut diverse legaturi mai stranse cu o parte din ei sufletul meu a ramas la Fagaras

Este inconjurat de culmi de peste 2.400 de metri, astfel incat este vizibil doar daca te apropii de el. Varful Moldoveanu se vede cel mai bine din aer sau de pe creasta Fagarasului, spre deosebire de multe din principalele varfuri ale lantului fagarasan, care sunt vizibile si din Depresiunea Fagarasului Ne pregătim pentru ultima etapa a traversarii crestei Fagarasului de la Est la Vest, inceputa sambata in Rudarita (Plaiul Foii). După o zi petrecută în Negoiu din cauza vremii rele, ieri am urcat din nou în creasta si am reusit sa campam la Lacul Avrig. O sa ne lipsească atât de mult Fagarasul cu ale sale custuri..

Deasupra Lumii, la marginea ei. Pe varful Museteica, Fagaras (Muntii Fagarasului) În seara zilei de 1 noiembrie Transfăgărășanul era udat de o ploaie de toamnă ce nu dădea semne să se oprească prea curând. La zona de gol alpin vântul era foarte puternic, dar nu știu dacă umezeala din aer era ploaie, ninsoare, sau doar ceață. La ora 13 ne delectam cu putin rom in ceaiul de la Barcaciu, iar dupa o ora de pauza am purces spre Lacul Avrig, dar prin valea paraiasului si nu prin Creasta Barcaciului. Din pacate, varsta sau distanta mare de la ultima vizita a Fagarasului si-a spus cuvantul. Dar pina la urma am biruit, chiar daca nu in formatia care a pornit excaladarea Am ajuns la cabana Suru dupa 20 de ani. Cabana veche din pacate a ramas doar o ruina, dar in schimb am gasit un loc frumos si o cabana noua frumos amenajata Din masina se vedea rasaritul, pe dreapta norii erau amenintatori deasupra crestei Fagarasului, pe stanga era senin. Pana ne-am reunit si am pornit spre creasta, am fost ca-n povestea cu cei 4 apostoli, care erau 3, Luca si Matei. . Din 4 cati trebuia sa mergem, am pornit 3, iar dupa o jumatate de ora am ramas 2

Rătăcind singur prin munții Harghitei →. Turnul dintre ziduri. Clăbucetul Măneciului. Publicat pe 8 octombrie 2010 de Ioan Stoenică. Locatia: Clabucetul Măneciului (1460m) - jud. Prahova. Traseu: prin padure la nimereala (dar nu chiar) Ziua: 22 septembrie 2010 The trigger was some post on NUFO BIKE TRIP YouTube channel and we were certain we wanted to ride those trails as soon as possible. We made a quick plan and booked some places @Barcaciu even though the weather was not looking friendly. But as I say (ain't always true) gods favor the strong ones and this weekend was so true.. Un pod ce leaga doua varfuri semete de munte, pasarele situate la inaltime, pentru angajatii ce ar vrea sa faca o plimbare fara a parasi cladirea de birouri - sunt doar doua dintre cele mai indraznete proiecte arhitecturale, de unde lumea se vede cu totul altfel. Asta, daca ai curajul sa te uiti de. In turele facute am calcat creasta Fagarasului de la Balea la Caltun si inapoi pe fata sudica, Vf. Laitel, muchia crestei lui Buteanu si Vf. Vanatoarea lui Buteanu, am pozat marmotele si caprele negre Ar fi trebuit sa-l avem pe Jerry Gore in Romania, pe creasta Fagarasului, in proiectul Creasta Fagarasului - cu diabetul pe munte dar, din pacate situatia actuala a amanat pentru anul 2021. Acest interviu deschide seria din luna diabetului, in care vom posta aceasta discutie alaturi de altele

Pe poteci, spre inima ta! S2-Ep2 (39) Muntii - YouTub

29 votes, 14 comments. Vreau sa fac una sau poate mai multe mini excursii cu cortul la munte anul asta. N-am fost decât o data, și aia la mare Plecare in data de: Sâmbătă, 3 octombrie 2020 Nu am mai parcurs acest traseu. Locul, data si ora intalnirii: Bucuresti,4.30,statia de metrou Pacii Sălătrucu, 7.00, sfârșitul drumul asfaltat Muntii Fagarasului Gradul de dificultate a traseului: dificil pe segmentul Boia-Ciortea-Izv.Căldărușii,ușor-mediu în rest Timpul de parcurgere: 10 ore Locul in care se innopteaza: Nu este necesar Bună Numele meu este Cătălina, insă toată lumea îmi spune Cati.Sunt pasionată de munte, călătorii, chitară, culori, handmade şi fotografie. Am început acest blog în 2013, din dorinţa de a ajuta oamenii să îşi descopere propria pasiune pentru călătorii şi a oferi informaţii celor ce doresc să facă trasee montane

Vertical Sport. March 1 ·. Cea de-a opta ediţie a Parângu Night Challenge a avut loc, sâmbătă seara, pe un traseu lung de 4,5 km, cu startul de la Telescaunul situat la 1.074 m şi finish pe Parângul Mic, aflat la 2.074 m. Patru sportivi de la Vertical Sport au luat startul, în condiţii meteo nu tocmai prielnice - zăpadă îngheţată. Vf. Moldoveanu (dinspre Valea Rea) Duminică dimineață trezirea la 5. Fetele îmi urează La mulți ani (yeeeey), pe urmă ne împiedicăm prin întuneric, care cu îmbrăcatul, care la baie, care bagă ceva în gură să nu moară de foame și într-o oră jumate suntem aliniați gata de plecare. Cu noi vine și Ion, vărul tatălui lui Gabi calendarul verde, curs scriere creativa, Dianthus, medias. Asociatia Dianthus organizeaza in data de 9 Mai 2018, de la ora 18:30 un curs de scriere creativa. Cursul se adreseaza adultilor pasionati de arta scrisului ( bloggeri, jurnalisti, scriitori si nu numai) si va fi sustinut de prof. Camelia Vlad

Tura noastra frumoasa, pe o vreme splendida, pe creasta Fagarasului, s-a terminat din pacate, cu o imensa ratacire si bajbaiala prin intuneric multumită defrisarilor masive din zona Iezer-Papusa-Rudarita. Asa ca ne-am ales cu hainele rupte si cu cateva ore in plus petrecute pe traseu. Ne-am intalnit cu echipa de suport la ora 12 noaptea Creasta Fagarasului este foarte diferita de Platoul Bucegi, sunt stanci colturoase si intre Vistea si Moldoveanu sunt scurte portiuni de catarare. Sfatul meu este sa nu-ti mai dai cu parerea despre lucruri de care habar nu ai Plimbare ca fetele pe creasta Fagarasului. ianuarie 14, 2018. by. Visinescu Cati. Câteva minute. De atât am avut nevoie pentru a mă decide dacă merg sau nu în tura organizată de către Victoria Travels, către vârful Negoiu. După toate celelalte experiențe cu vârful ăsta ( o tură de 12 ore și alta de 16, care m-au stors de puteri. Muntii Fagarasului sunt formati dintr-o creasta lunga de 70 de kilometri, de la vest la est, din care se desprind creste secundare pe ambele parti, asemenea unui pieptene imens. Muntii Fagarasului ofera unele dintre cele mai frumoase trasee montane iarna in Romania A doua zi dupa cucerirea Transfagarasanului ne-am pornit intr-o tura de recuperare mai pe la baza, prin satele ardelenesti de la poalele Fagarasului, in directia, Arpasu de Jos, Victoria, Vistea de Sus, Sambata de Sus, Sinca Veche, Brasov. Deh ce sa facem daca dacilor nu le-a convenit sa ia trenul din Ucea si sa ajunga comod acasa? Ne-a placut insa sa ne prajim domol la soare, fara vreo urma.

Incheiem cu bine si super bronzati, o tura de 3 zile si 2 nopti, cu cortul in Muntii Capatanii si deja apar idei de ture viitoare. Aici s-a nascut, pe poteci :D, tura din Creasta Nordica a Pietrei Craiului, pe care am facut-o peste vreo 10 zile, cu aproape acelasi grup ca in aceasta tura din Capatanii. Dar pana atunci, intre ture am dat o fuga. O tura de iarna in Muntii Fagarasului dorita de ceva vreme,de fapt o plimbare mai bine zis ,pana la cabana Valea Sambetei.Oricum iarna riscurile sunt enorme pe munte,asa ca turele de iarna nu sunt pentru toata lumea.Si cei mai experimentati ,uneori isi risca viata.Nu mai departe de tragicul sfarsit al celor doi frati din Gheorghieni care au sfarsit ,aici ,in Fereastra Mica a Sambetei acoperiti.

Ce trebuie sa stii despre trekking - echipamentul potrivit, planificarea traseului si sfaturi utile. Acest articol a fost publicat in data de 20 august 2018 de catre Echipa Biciclop. Trekking-ul este una dintre cele mai provocatoare tipuri de calatorii in care poti sa explorezi diferite regiuni izolate din lume si natura salbatica Mi-e dor de creasta Fagarasului! Si in particular de traseul asta. Si de fapt si de continuarea lui spre Vf. Negoiu. Stiu ca intre timp s-a inchis Strunga Dracului, unul din hornurile care mi-au ramas la loc de cinste in cutia cu amintiri. Felicitari si cavalerului si tie! Ati avut o vreme si o perspectiva deosebita Mult am asteptat ziua in care voi bate cu piciorul si Creasta Sudica ,dupa ce am facut aproape toate traseele marcate din Piatra Craiului.Pe cine intrebam cum se prezinta in comparatie cu Creasta Nordica,aproape toti imi spuneau ca e mai dificila.Dificila nu mi s-a parut, in schimb a fost tare lunga,nu se mai termina nicidecum ,poate si din cauza ca mergeam sub amenintarea ploii,poate mai.

Dupa manastire urmarind marcajul incepem urcusul sustinut spre Varful Chica Pietrelor (1606m si 4 ore pana aici) si dam si de traseul Creasta Fagarasului (marcaj banda rosie). Urmeaza Chica Lacului (1640m), Chica Fedelesului (1819m), Varful Tataru (1840m), Saua Apa Cumpanita (1807m), Saua Suru (2110m) Bine ați venit în Țara Făgărașului, locul unde natura s-a întrecut pe sine și a creat tablouri pitorești care te vor face să spui: eu de aici nu mai plec, vreau să mă mut la țară, la poale de Făgăraș''!. Asta am simțit și noi când am ajuns în satele atât de frumoase din jurul Brașovului și ale Sibiului Muntele Ghitu face parte din ramura sudica a prelungirilor muntilor Fagaras alaturi de masivele Cozia si Frunti. Este delimitat de Valea Limpedei (afluent pe stanga al Raului Arges) la vest, Valea Valsanului la est, depresiunea Molivis la nord si de Subcarpatii Argesului (dealul Chiciura) la sud

MUNTII FAGARAS -MOLDOVEANU IARNA 4K - YouTub

Creasta Cocosului este o rezervatie naturala care se afla in Muntii Gutai, la circa 30 km nord de orasele Baia Mare si Baia Sprie in judetul Maramures. Denumirea este data de localnici datorita aseamanarii crestei privite dintr-un anumit unghi cu o creasta de cocos. Album foto Creasta Cocosului - Muntii Guta Dupa ce cobori de pe creasta Fagarasului unde auzi doar buna ziua, treceti va rog, s.a.m.d. ajungi la Balea lac unde trei indivizi isi plimba burtile enorme numaidecat cot la cot, ocupa tot drumul si nici nu se gandesc sa lase loc acelor ce vin in intampinare..

FotoBlogul lui Mihai C

De la Caltun pe Varful Negoiu. Acest articol este continuarea articolului Cu cortul la Caltun . Cum era prea mult de povestit si prea multe poze de adaugat, l-am impartit in doua. Daca nu ai citit acel articol, iti recomand sa o faci, inainte de a citi mai departe. Merita, macar pentru peisaje Despre Cabana Bârcaciu. Nu am găsit date despre construcția cabanei. Tata spunea că era aici de când urca și el pe munți și el e născut în 1925. Așa cum am mai povestit cabana se află la o altitudine de 1550 m deasupra mării. Cabana este construită din lemn și este acoperită cu tablă Paradoxal, a descoperit muntele tarziu, in facultate. A fost, spune ea, dragoste la prima vedere. S-a casatorit cu un salvator montan si a devenit ea insasi parte din echipa. De mai bine de 5 ani, patruleaza pe creasta Fagarasului si participa la interventiile Centrului Salvamont Curtea de Arges, cot la cot cu colegii de sex opus

De la Balea pe Varful Moldoveanu. Am urcat singur pe Acoperisul Romaniei. Dupa mini tura de la Lacul Capra, m-am indragostit de Fagaras, asta desi nu am apucat sa vad mare lucru. Eram hotarat sa merg pe Varful Moldoveanu dar stiam ca nu am cu cine sa merg asa ca atunci cand Ioan m-a invitat la tura pe care o planificase, m-am bucurat mult Trece pe niste poduri suspendate metalice, iar apoi urca o vale foarte frumoasa, de unde privesti in zare maretia Fagarasului! Dupa escaladarea varfului, te poti intoarce pe Custura Saratii, un traseu spectaculos si aventuros, cu cabluri si catarare/descatarare dinamica si in maxim 2h ajungi pe varful Serbota de unde te poti intoarce pe alta.

3 zile pe creasta Făgărașului, din Plaiul Foii până pe Negoi

My Youtube; Month: October 2017. 2 Comments. Regiunea Provence - Franta By Mihai 27/10/2017 27/10/2017 Cabana Suru, cazare in fagaras, chalet, creasta fagarasului, de unde incepe creasta, hiking, Mihai Popa, muntii carpati, poiana neamt, sebesul de sus, Suru, trasee pe munte, Valea Avrig, Valea Moasei, visit romania. Cauta. Search for. Descriere. Varful Vânătarea (loc aflat la inaltime si la departare mare) lui Buteanu este al optulea varf ca inaltime din România cu altitudinea de 2.507 m, fiind devansat de varfurile Moldoveanu (2.544 metri), Negoiu (2.535 metri), Viștea Mare ( 2.527 m) și Lespezi (2.517 m) din Muntii Fagaras, Varful Parnagul Mare (2.519 m) din Muntii Parang si Varfurile Peleaga(2.509 m) si Papusa (2.

Traversarea crestei Fagarasului de la vest la es

Asta am gandit-o ca sobita de baza in padure pe termen lung.Sunt reviewuri gramada pe youtube unde puteti vedea ce poate jucaria daca va intereseaza. Am optat pentru titan si nu pentru inox din 3 motive: e mult mai usoara,nu se deformeaza in timp si se raceste foarte repede. (Creasta Fagarasului). Click pentru a extinde... Cântărește. Salvamontiștii avertizează asupra riscului crescut de avalanșe în Munții Făgărașului, ca urmare a căderilor de zăpadă din ultimele 24 de ore, însoțite de vânt puternic Creasta Fagarasului encore une fois; Apus de soare pe Creasta Fagarasului De la botezul Alexandrei dimineata; De la botezul Alexandrei seara; Sfinxul din Fagaras Categorii. Carti (3) Culori (6) Flori (1) Ganduri (19) Instantanee (7) Just life (23) Munti (6) Muzica (5) Natura (43) Pasari si animale (5) Perspective (25) Sport (4. Creasta Fagarasului in zare. Vf Piscanu, Vf Rosu, Vf Iezerul Mare, Vf Iezerul Mic. Iezerul si Fagarasul. Vf Rosu, Vf Iezerul Mare. Culmea Mezea-Oticu. Pe Vf Rosu Coborâm cam o oră până în Curmătura Oticului, unde găsim sursă de apă chiar în traseu. Urcăm pe lângă Vf Oticu, Vf Mezea și pe la 13.30 coborâm în Curmătura Mezei Muntii Fagarasului: Fereastra Zmeilor, Curtea de Arges spune: 07/09/2012 la 12:01 pm [] ne-a povestit pana acum in doua reprize despre Muntii Fagarasului si frumusetea lor, despre cum au plecat din Bucuresti cu trenul si nu erau prea sigure in ce directie se indreapta, cum s-au razgandit sa [

Ce zi e azi? E marți? Hai la o plimbare pe Creasta

Cat despre limitele personale eu mi le cunosc destul de bine si stiu in ce masura ma pot baza pe propriul corp. Creasta Fagarasului am facut-o si eu de vreo 3 ori, am fost plecat si campat cu rucsacul in spate de suficient de multe ori incat sa stiu ce pot Sau - se poate iesi si la tropait in creasta Fagarasului (sa ma ierte Zeul Ciclismului ca propovaduiesc si alte sporturi pe un forum velo! :) ) - ori la o plimbare superbul canion al vaii lui Stan - pe care traseul de semi-maraton practic il inconjoara. Am pus noutatile si in site, si un filmulet pe youtube: La secunda 17 apare Vf. Negoiu. Am plecat cu alai mare spre Varful Iezerul Mic, am ramas sase ( restul s-au intors pe unde au urcat), iar efortul ne-a fost rasplatiti cu peisaje incredibile: Creasta Fagarasului de la Rudarita pana la cei trei magnifici: Lespezi, Caltun si Negoiu.Vistea si Moldoveanu erau la doi pasi de noi, parca puteam sa punem mana pe cele doua varfuri, iar Craiul ne-a cucerit cu a sa creasta alba. MTB pe Aiudeana. Publicat pe 20/12/2019 Actualizat pe 20/12/2019. O tura cu prietenii de la Targul Mures. Data: 28.10.2019. Scop: MTB. Locatia: M-tii Trascaului zona Aiud. Info traseu/track: prima parte si a doua Era un weekend mai liber si dupa ce am vorbit cu Manzu ca iasa la un bike am spus sa ma alatur si eu trupei Maraton Piatra Craiului 2011. Posted on. October 1, 2011. September 15, 2018. INTRO. Este prima relatare pe care o scriu despre pasiunea pentru alergarea montana, asa ca o sa incep cu o scurta introducere. Povestea mea cu maratoanele montane incepe accidental undeva prin vara anului 2009. Eram anul I si vroiam sa ajung la finalul verii la un.

2006.08.11 - Creasta Estica a Fagarasului - Blogul lui ..

Si a venit ziua cand un vis a fost realizat,a devenit realitate,acela de a urca in creasta Pietrei Craiului pe timp de iarna ! Sincera sa f.. Sibiu: Elicopter SMURD solicitat in Muntii Fagarasului. De Ramona OLARU. 29 iunie 2019. Elicopter SMURD. Foto Agerpres. Salvamontiştii au chemat în ajutor elicopterul SMURD de la Bucureşti, vineri dupa-amiaza, pentru o turistă care se află în stare de inconştienţă. Ea a căzut pe zăpadă, în Munţii Făgăraşului, sub Creasta. Creasta-Fagarasului-2009-08-18-04-HDR by Bogdan Grecu 19 67 Day 2. Negoiu 2534m. Vidraru Lake. Preveli Beach by Dada mult sa ofer versiunea Ivei Zancchi la Dio Come Ti Amo, tot din 1966 (nr. cat 2616). Din pacate nu e disponibila pe youtube. Favorita ramane interpretarea Gigliolei. Insa, la final, Iva Zanicchi are un pasaj cum nici Gigliola.

Traseul de creasta din Muntii Fagaras, deviat prin judetul

Cand eram pusti (anii '80) si mergeam pe creasta Fagarasului, cu tata, am invatat de la el sa salut pe toti cei pe care ii intalneam. Exista, dincolo de minimul bun-simt care te obliga sa-i semnalizezi celuilalt ca l-ai remarcat, si sentimentul de comunitate. Azi mai raspunde unul din zece la salut. Ceilalti se uita cel mult ciudat la tine Aici ar trebui sa avem doua trasee turistice marcate.Traseu BA care ajunge tocmai in Papusa si BR ce face legatura intre Piatra Craiului si Muntii Fagarasului.Odata cu padurea acest din urma marcaj a disparut!L-am gasit dincolo de acest varfulet urmand poteca din stanga ca apoi sa dispara definitiv.Ca atare trebuie urmata creasta Tamasului.

Munţii Făgăraş de la vest la est - Marius Rad

Masivul Iezer, august 2009. Iata-ne in fata unei mari provocari, ceva ce ne doream de mult timp, o tura pe creasta Iezer-Papusa, o tura grea, cu diferenta mare de nivel si cu un traseu nu tocmai clar de urmat. Ne intalnim la locul stabilit, in Campulung, cu Vali si Edi, oamenii locului si cu veteranul ClaudiuXYZ Pe creasta Fagarasului de la Balea la Suru cu ingerul meu Marmolada 3342m, cel mai inalt varf din Dolomiti Adrenalina Fagaraseana - Creasta Arpasel-Vartopel de la V-E si Piscul Bale Cicloturism prin sate cu biserici fortificate. Traian Goga este redactor FreeRider.ro încă de la începuturile revistei. La începutul lui iulie, într-o formulă mult mai numeroasă decât anul trecut, porneam în cea de-a doua tură de cicloturism. În timp ce pentru unii dintre noi nu era prima experienţă de genul, pentru restul lumii.